Cykl szkoleniowy dla przywódców zmian

7silnia1Według badań, 68% pracowników ocenia, że zmiany w ich środowisku pracy są dokonywane bez nich, a wprowadzenie zmian negatywnie wpływa na relacje w pracy. Dla wielu przełożonych zmiana, szczególnie ta, której źródłem są czynniki zewnętrzne, nie jest procesem, który łatwo jest przeprowadzić. Zmiana dotyczy i dokonuje się przez i wobec ludzi, a reakcje na zmiany bywają różne – w zależności od fazy, w której jesteśmy. Pracownicy najczęściej opierają się zmianom w naturalnym procesie uruchamiania się poczucia straty i zaburzonych emocji. Pojawiają się obawa i ogólny strach przed nieznanym, brak poczucia bezpieczeństwa, spadek poczucia własnej wartości czy poziomu kompetencji.

Jak zdiagnozować gotowość do zmian i odnaleźć się w emocjach wypływających ze zmiany? Jak skutecznie zarządzać relacjami w zespołach i całym środowisku pracy? O tym jest cykl siedmiu spotkań – konieczna wiedza, przykłady zachowań, pomocne narzędzia i metody działania oraz sprawdzone rozwiązania do wdrożenia od zaraz.

Tym cyklem gwarantujemy zmianę!

Jak zacząć zmianę od siebie? Co mam i czego potrzebuję?
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Skuteczny dyrektor-menedżer to osoba, która rozumie swoje role i zadania, potrafi podejmować decyzje, posiada kompetencje osobiste i profesjonalne niezbędne do organizowania pracy i kierowania zespołami ludzi w sytuacji zmiany. Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kompetencje niezbędne do budowania środowiska sprzyjającego wdrażaniu zmian oraz budowania efektywnych zachowań menedżerskich w relacjach z pracownikami.

Dzięki szkoleniu uczestnicy lepiej uświadomią sobie znaczenie przywództwa w procesie kierowania zmianą oraz znaczenie swojej efektywności interpersonalnej dla skuteczności wdrażania zmian.

Czytaj więcej...

Gdy góra lodowa topnieje…, czyli jak skutecznie wdrażać zmiany
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Zrozumienie podstawowych  prawidłowości  organizacyjnych i psychologicznych związanych z wdrażaniem zmian jest podstawą skutecznego zarządzania zmianą. Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę na temat czynników sprzyjających i hamujących proces zmian oraz w umiejętności wykorzystania w praktyce zarządzania szkołą nowoczesnych instrumentów i metod efektywnego wdrażania i utrwalania zmian.

Czytaj więcej...

Jak mówić o zmianie?
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Skuteczne wdrażanie zmian wymaga intensywnej komunikacji z pracownikami. Zapotrzebowanie na informację w sytuacji zmiany wzrasta. Stymulowanie zaangażowania pracowników wymaga umiejętności rekomendowania i przekonywania do zmian. Głównym celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie komunikowania zmian na różnych etapach ich wdrażania, szczególnie komunikowania niepopularnych decyzji i rozwiązań.

Czytaj więcej...

Jak poradzić sobie z oporem wobec zmiany?
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Zmiana to proces dynamiczny i burzliwy. Sprawne posługiwanie się instrumentami zarządzania ludźmi w sytuacji zmiany to kluczowa umiejętność dyrektora szkoły. Głównym celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie skutecznych metod wprowadzania i utrwalania zmian wśród pracowników szkoły. Rozumienie zachowań i reakcji pracowników na zmiany to klucz do skutecznego redukowania oporu wobec zmian, a w konsekwencji – do przeprowadzenia (z sukcesem!) pracowników przez zmiany.

Czytaj więcej...

Jak zarządzać zmianą w zespołach pracowniczych?
Kompetencje i zadania lidera wobec zespołu w zmianie
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Proces zmiany obrazuje znany model krzywej. Jak skutecznie działać, będąc szefem zespołu pracowników, którzy  zaprzeczają zmianie lub są w  oporze? A co i jak wykorzystywać, gdy pojawią się zaangażowanie i eksperymentowanie jako odpowiedź na zmianę? Każdy szef w swojej karierze zmierzył się już lub wkrótce się zmierzy z procesem zmiany. Proponujemy Państwu warsztat  wspierający zadania i zachowania menedżerów w praktycznym ujęciu. Zarządzanie potrzebami własnymi menedżera i jego zespołu na poziomie wartości, możliwości i blokad.

Czytaj więcej...

Jak angażować pracowników?
Zarządzanie oparte na zaufaniu i odpowiedzialności
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Zaangażowanie, a raczej jego brak, dotyka obecnie coraz szerszych środowisk pracy. Dotyka nie tylko biznesu, ale i sektorów, gdzie zaangażowanie stanowi filar ich działania, jak edukacja, wolontariat czy służba społeczna. Znacząca dynamika zmian w świecie zewnętrznym stawia przed wszystkimi osobami zarządzającymi nowe wymagania. Proponujemy udział w warsztacie opartym na najnowszych i praktycznych metodach zarządzania zaangażowaniem, a ta ważna kompetencja menedżerska dostarczy jego uczestnikom wielu powodów do satysfakcji.

Czytaj więcej...

Jak pomóc pracownikom w odnalezieniu się w zmianie?
Metody coachingowe w indywidualnym wsparciu
Szkolenie z cyklu 7! sposobów na zarządzanie relacjami w procesie zmian

Zmiana, szczególnie w życiu zawodowym, stanowi często wyzwanie dla pracownika, niezależnie czy jest to zmiana, którą odbiera negatywnie, czy zmiana, z którą się identyfikuje jako swoim sukcesem, którą akceptuje czy nawet oczekuje. Dla przełożonego pracownika, którego zmiana zawodowa dotyczy, często jest to również sytuacja nowa i wymaga umiejętności adekwatnego do okoliczności wspierania  pracownika. Zidentyfikujemy i poznamy praktyczne metody rozwoju tej niezwykle ważnej kompetencji menedżerskiej.

Czytaj więcej...


Salon Edukacyjny EMPIRIALubię toZnajdz nas na Facebooku Google+Kanał RSS

Używamy cookies i innych technologii m.in. w celach: świadczenia usług i prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się wiecej na temat naszej polityki prywatności i zastosowania plików cookies odwiedż naszą stronę polityki prywatności, i zapoznaj się szczegółowo z naszą polityką i warunkami użytkowania serwisu Salonu Edukacujnego EMPIRIA.

  Akceptuje pliki cookie na tej stronie.
Polityka prywatności