11 edycja kursu trenerskiego w Szczecinie

 JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI ZACHOWANIAMI UCZNIÓW?
ADHD, zaburzenia opozycyjno-buntownicze, zaburzenia zachowania

Coraz częściej przed nauczycielem pojawia się wyzwanie pracy z nadpobudliwością, impulsywnością, deficytem uwagi, nadruchliwością, wybuchami złości czy odmową realizacji poleceń. Praca z dziećmi z ADHD, zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi czy zaburzeniami zachowania wymaga od nauczyciela nie tylko wiedzy na temat tych zaburzeń, również umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo. Szkolenie dostarcza umiejętności rozpoznawania ww. zaburzeń oraz prawidłowego reagowania na objawy i dostosowania wymagań edukacyjnych i wychowawczych do możliwości uczniów z deficytami rozwojowymi.

KOMPETENCJE ZDOBYTE NA SZKOLENIU UMOŻLIWIĄ:
• rozpoznawanie typowych objawów ADHD, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń zachowań
• wdrożenie prawidłowych interwencji wobec zachowań wynikających z objawów oraz w sytuacji celowych zachowań niepożądanych
• przeciwdziałanie i redukcję niepożądanych zachowań uczniów z ADHD i zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi w zespole klasowym i w szkole
• wdrożenie systemów bezpieczeństwa w sytuacjach agresji i zachowań eksternalizacyjnych (słabo kontrolowanych)

TEMATYKA:
• kontekst psychiatryczny i psychologiczny ADHD, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń zachowania
• objawy zaburzeń vs celowe zachowania niepożądane – sposoby reagowania
• behawioralne techniki radzenia sobie z objawami ADHD, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń zachowania w klasie i szkole
• współpraca z rodzicami
• wybuchy agresji impulsywnej – algorytm postępowania

Adresaci: nauczyciele, pedagodzy szkół i placówek oświatowych wszystkich typów
Termin: 26.02.2019 r., godz. 14.30-19.30
Miejsce realizacji: Szczecin

Cena: 199 zł brutto (obejmuje szkolenie, materiał szkoleniowy, zaświadczenie, serwis kawowy)

Osoba prowadząca: Beata Dobińska – psycholog, certyfikowana trenerka z wieloletnim doświadczeniem w pracy szkoleniowej, akredytowana konsultantka Insights Discovery; absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2-letniego stażu szkoleniowego z zakresu terapii Gestalt, 2-letniego Programu Edukacji Psychologicznej z zakresu analizy transakcyjnej, kursu kwalifikacyjnego z zakresu terapii EEG BFB oraz rocznego szkolenia z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń wśród dzieci i młodzieży; od ponad 15 lat związana zawodowo z instytucjami oświatowymi, gdzie realizuje szkolenia i warsztaty dla nauczycieli, pedagogów, doradców zawodowych; od ponad 10 lat pracuje jako psycholog w szkole, gdzie prowadzi projekty rozwojowe i szkoleniowe dla nauczycieli i rodziców.


Salon Edukacyjny EMPIRIALubię toZnajdz nas na Facebooku Google+Kanał RSS

Używamy cookies i innych technologii m.in. w celach: świadczenia usług i prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się wiecej na temat naszej polityki prywatności i zastosowania plików cookies odwiedż naszą stronę polityki prywatności, i zapoznaj się szczegółowo z naszą polityką i warunkami użytkowania serwisu Salonu Edukacujnego EMPIRIA.

  Akceptuje pliki cookie na tej stronie.
Polityka prywatności