Zasady, które dają wolność, czyli jak utrzymać dyscyplinę w klasie

Skuteczne utrzymywanie ładu i dyscypliny na lekcji jest kluczowe dla efektywnej realizacji programu dydaktycznego i wspierania rozwoju ucznia. Bezpieczna, obwarowana mądrymi zasadami atmosfera na lekcji zachęca uczniów do myślenia, kreatywności i otwartości. Szkolenie dostarcza refleksji oraz praktycznych umiejętności nt. sposobów kreowania przez nauczyciela przychylnych i wspierających w rozwoju zasad i reguł. W oparciu o założenia terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży szkolenie rekomenduje praktyczne techniki pracy z niepożądanymi i naruszającymi dyscyplinę zachowaniami uczniów.

 

 

Kompetencje zdobyte na szkoleniu umożliwią:

  • przeciwdziałanie sytuacjom sprzyjającym naruszaniu dyscypliny przez uczniów zastosowanie działań interwencyjnych wspierających ład i dyscyplinę w klasie wprowadzenie systemów reguł i zasad w oparciu o model PZK (Przywilej – Zasada – Konsekwencja) usprawnienie komunikacji z uczniami poprzez wypracowywanie Klasowego Systemu Zasad konstruowanie i stosowanie Szkolnych i Klasowych Systemów Bezpieczeństwa na bazie założeń terapii poznawczo-behawioralnej

 

Tematyka:

  • Przyczyny braku dyscypliny na lekcji
  • Zachowania nauczyciela wspierające ład i dyscyplinę w klasie
  • Znaczenie psychologiczne zasad w życiu dziecka
  • Kreowanie zasad w klasie
  • Praca nauczyciela z niepożądanymi zachowaniami w klasie oparta na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej – podstawowe techniki

 

Adresaci: nauczyciele, pedagodzy szkół i placówek oświatowych wszystkich typów

Termin i miejsce realizacji:  22 maja 2019 r.  Szczecin
Godzina: 14.30-19.30

Cena: 199 zł brutto (obejmuje szkolenie, materiał szkoleniowy, zaświadczenie, serwis kawowy)

 

Osoba prowadząca: Beata Dobińska psycholog, certyfikowana trenerka z wieloletnim doświadczeniem w pracy szkoleniowej, akredytowana konsultantka Insights Discovery; absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2-letniego stażu szkoleniowego z zakresu terapii Gestalt, 2-letniego Programu Edukacji Psychologicznej z zakresu analizy transakcyjnej, kursu kwalifikacyjnego z zakresu terapii EEG BFB oraz rocznego szkolenia z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń wśród dzieci i młodzieży;


 

UWAGA WAŻNE!!!
Ze względu na warsztatowy charakter szkolenia liczba miejsc ograniczona.
O zakwalifikowaniu decydować będzie kolejność przysłanych zgłoszeń.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji pod numerem tel. 693 730 712


Salon Edukacyjny EMPIRIALubię toZnajdz nas na Facebooku Google+Kanał RSS

Używamy cookies i innych technologii m.in. w celach: świadczenia usług i prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się wiecej na temat naszej polityki prywatności i zastosowania plików cookies odwiedż naszą stronę polityki prywatności, i zapoznaj się szczegółowo z naszą polityką i warunkami użytkowania serwisu Salonu Edukacujnego EMPIRIA.

  Akceptuje pliki cookie na tej stronie.
Polityka prywatności