Zrozumienie podstawowych  prawidłowości  organizacyjnych i psychologicznych związanych z wdrażaniem zmian jest podstawą skutecznego zarządzania zmianą. Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę na temat czynników sprzyjających i hamujących proces zmian oraz w umiejętności wykorzystania w praktyce zarządzania szkołą nowoczesnych instrumentów i metod efektywnego wdrażania i utrwalania zmian.

Czytaj więcej...

Zaangażowanie, a raczej jego brak, dotyka obecnie coraz szerszych środowisk pracy. Dotyka nie tylko biznesu, ale i sektorów, gdzie zaangażowanie stanowi filar ich działania, jak edukacja, wolontariat czy służba społeczna. Znacząca dynamika zmian w świecie zewnętrznym stawia przed wszystkimi osobami zarządzającymi nowe wymagania. Proponujemy udział w warsztacie opartym na najnowszych i praktycznych metodach zarządzania zaangażowaniem, a ta ważna kompetencja menedżerska dostarczy jego uczestnikom wielu powodów do satysfakcji.

Czytaj więcej...

Skuteczne wdrażanie zmian wymaga intensywnej komunikacji z pracownikami. Zapotrzebowanie na informację w sytuacji zmiany wzrasta. Stymulowanie zaangażowania pracowników wymaga umiejętności rekomendowania i przekonywania do zmian. Głównym celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie komunikowania zmian na różnych etapach ich wdrażania, szczególnie komunikowania niepopularnych decyzji i rozwiązań.

Czytaj więcej...

Zmiana, szczególnie w życiu zawodowym, stanowi często wyzwanie dla pracownika, niezależnie czy jest to zmiana, którą odbiera negatywnie, czy zmiana, z którą się identyfikuje jako swoim sukcesem, którą akceptuje czy nawet oczekuje. Dla przełożonego pracownika, którego zmiana zawodowa dotyczy, często jest to również sytuacja nowa i wymaga umiejętności adekwatnego do okoliczności wspierania  pracownika. Zidentyfikujemy i poznamy praktyczne metody rozwoju tej niezwykle ważnej kompetencji menedżerskiej.

Czytaj więcej...

Zmiana to proces dynamiczny i burzliwy. Sprawne posługiwanie się instrumentami zarządzania ludźmi w sytuacji zmiany to kluczowa umiejętność dyrektora szkoły. Głównym celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie skutecznych metod wprowadzania i utrwalania zmian wśród pracowników szkoły. Rozumienie zachowań i reakcji pracowników na zmiany to klucz do skutecznego redukowania oporu wobec zmian, a w konsekwencji – do przeprowadzenia (z sukcesem!) pracowników przez zmiany.

Czytaj więcej...

Plan daltoński w budzącej się szkole.

Wprowadzenie planu daltońskiego do klasy, to przede wszystkim zerwanie z tradycyjnym sztywnym klasowo-lekcyjnym systemem nauczania. Plan daltoński jest oparty na trzech filarach: samodzielności, odpowiedzialności i współpracy. Opiera się na teorii, że uczniowie uczą się najlepiej, gdy biorą odpowiedzialność za własny proces uczenia się. Wyzwala to w każdym uczniu intelektualną niezależność, kreatywność

Czytaj więcej...

Skuteczny dyrektor-menedżer to osoba, która rozumie swoje role i zadania, potrafi podejmować decyzje, posiada kompetencje osobiste i profesjonalne niezbędne do organizowania pracy i kierowania zespołami ludzi w sytuacji zmiany. Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kompetencje niezbędne do budowania środowiska sprzyjającego wdrażaniu zmian oraz budowania efektywnych zachowań menedżerskich w relacjach z pracownikami.

Dzięki szkoleniu uczestnicy lepiej uświadomią sobie znaczenie przywództwa w procesie kierowania zmianą oraz znaczenie swojej efektywności interpersonalnej dla skuteczności wdrażania zmian.

Czytaj więcej...

Proces zmiany obrazuje znany model krzywej. Jak skutecznie działać, będąc szefem zespołu pracowników, którzy  zaprzeczają zmianie lub są w  oporze? A co i jak wykorzystywać, gdy pojawią się zaangażowanie i eksperymentowanie jako odpowiedź na zmianę? Każdy szef w swojej karierze zmierzył się już lub wkrótce się zmierzy z procesem zmiany. Proponujemy Państwu warsztat  wspierający zadania i zachowania menedżerów w praktycznym ujęciu. Zarządzanie potrzebami własnymi menedżera i jego zespołu na poziomie wartości, możliwości i blokad.

Czytaj więcej...

Grzeczne słowo mało kosztuje, a wielką ma wartość.

Zbigniew Trzaskowski

Dlaczego lubimy otaczać się ludźmi pogodnymi, kontaktowymi, uśmiechniętymi? Czego szukamy w kontakcie z drugim człowiekiem? Do jakiego typu nauczycieli lgną uczniowie? Co nauczyciel wnosi poza wiedzą? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na proponowanym szkoleniu. Serdecznie zapraszamy

Czytaj więcej...

Wszystko, co spotyka człowieka, pochodzi z niego samego.

Karel Čapek

Komunikując się z ludźmi w środowisku zawodowym i prywatnym, jesteśmy czasem niezadowoleni z tego, jak potoczyła się nasza rozmowa. Nie wiemy, co się wydarzyło i co sprawiło, że czujemy się zmieszani i rozczarowani. Środowisko szkolne jest także miejscem rozgrywania gier psychologicznych, które rozgrywają  się na dwóch płaszczyznach: jawnej i ukrytej. Jak budować własną autonomię i nie wchodzić w gry?

Czytaj więcej...


Salon Edukacyjny EMPIRIALubię toZnajdz nas na Facebooku Google+Kanał RSS

Używamy cookies i innych technologii m.in. w celach: świadczenia usług i prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się wiecej na temat naszej polityki prywatności i zastosowania plików cookies odwiedż naszą stronę polityki prywatności, i zapoznaj się szczegółowo z naszą polityką i warunkami użytkowania serwisu Salonu Edukacujnego EMPIRIA.

  Akceptuje pliki cookie na tej stronie.
Polityka prywatności