Grupa 4: 23-25 września 2024 r.
Grupa 5: 25-27 września 2024 r.
z prawnikiem MARKIEM WALASZKIEM
specjalizującym się w prawie oświatowym i nie tylko
Problematyka czasu pracy budzi w ostatnich czasach coraz liczniejsze kontrowersje i jest źródłem sporów między dyrektorami szkół a pracownikami oraz związkami zawodowymi. Przyczyną tych sporów jest sama specyfika przepisów o czasie pracy nauczycieli oraz często niewłaściwe ich rozumienie przez samych dyrektorów oraz przez nauczycieli.
Znajomość przepisów o czasie pracy nauczyciela i ich właściwe stosowanie w praktyce z pewnością stanowi fundament właściwego zarządzania szkołą jako zakładem pracy pełniącym szczególną rolę w procesie opieki na dziećmi. Również sami nauczyciele muszą zdawać sobie sprawę z zakresu obowiązków, jaki nakładają na nich przepisy o czasie pracy. Dyrektor placówki oświatowej musi wiedzieć, jakie czynności może nauczycielowi zlecić w ramach jego czasu pracy, a nauczyciel – które polecenia dyrektora wykonać w ramach obowiązującego go czasu pracy.
Kompetencje zdobyte na szkoleniu umożliwią:
Tematyka:
I CZAS PRACY NAUCZYCIELI
II CZAS PRACY PRACOWNIKÓW NIEPEDAGOGICZNYCH W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
III NOWOŚCI Z ZAKRESU PRAWA OŚWIATOWEGO WCHODZĄCE W ŻYCIE Z POCZĄTKIEM ROKU SZKOLNEGO – treści i czas trwania tej części szkolenia będzie dostosowany do zakresu wprowadzonych zmian ogłoszonych przez MEN
Prowadzący: MAREK WALASZEK – prawnik, nauczyciel. Specjalizuje się głównie w prawie pracy, prawie oświatowym, prawie cywilnym i prawie rodzinnym. Działalność szkoleniową i doradczą prowadzi od 1999 r. Wspiera organy zarządzające placówkami oświatowymi w zakresie przepisów prawa dotyczących funkcjonowania placówek oświatowych, procesów realizowanych przez te placówki oraz w zakresie stosunku pracy nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Praktyk – powadzi obsługę jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego w zakresie prawa pracy i prawa oświatowego. Współpracuje ze związkiem zawodowym m. in. w zakresie treści i wykonywania stosunku pracy oraz konstruowania i zmiany aktów prawa wewnątrzzakładowego (regulaminów pracy, wynagradzania). Autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego. Ceniony szkoleniowiec i wykładowca, znany z atrakcyjnego i niekonwencjonalnego sposobu prowadzenia zajęć.
z psychologiem HUBERTEM TEICHERTEM
specjalizującym się w psychologii zarządzania
Żyjemy w świecie, w którym wszyscy chcą mówić, wygłaszać i prezentować opinie. W świecie ofensywnych, jednoznacznych narracji stawiających szybką diagnozę i oferujących natychmiastową rozwiązanie. Równocześnie jakże niewielu jest wokół nas tych, którzy potrafią słuchać i zadawać pytania. A przecież to właśnie myślenie pytaniami ma istotny wpływ na fundamentalne nastawienie wobec samego siebie, na relacje interpersonalne, sferę prywatną i co równie ważne zawodową. Dzięki niemu zmieniamy nasze podejście, przechodząc od utartych schematów i łatwych „porad” do ciekawości, zaintrygowania, głębokich pytań i otwartych rozmów, kreując przestrzenie dla kooperacji, zgłębianiu, odkrywaniu oraz innowacji.
Kompetencje zdobyte na szkoleniu umożliwią:
Tematyka:
Prowadzący: HUBERT TEICHERT - psycholog, trener, coach, inicjator firmy szkoleniowej „Teichert &Partners, Psychologia i biznes” (rok założenia 1998). Przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim. Absolwent psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz licznych kursów i szkoleń doskonalących warsztat kompetencyjny (m.in. w zakresie terapii holistycznej metodą Gestalt, posiadacz dwóch Międzynarodowych Certyfikatów 101–Analizy Transakcyjnej, przyznanych przez International Transactional Analysis Association w San Francisco oraz przez Institute of Transactional Analysis w Cambridge).
Certyfikowany trener metody DiSC, specjalista w temacie zarządzania różnorodnością osobowościową. Przez uczestników szkoleń ceniony za umiejętność czerpania z głębokiej wiedzy psychologicznej, pełnej gamy kompetencji osobistych wynikających z wysokiego wskaźnika inteligencji emocjonalnej i umiejętności świadomego komunikowania się budującego satysfakcjonujące relacje międzyludzkie.
POBIERZ PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA WRAZ Z INFORMACJAMI ORGANIZACYJNYMI >>>
Adresaci: dyrektorzy, wicedyrektorzy szkół i placówek oświatowych
Terminy i miejsca szkoleń:
Czas trwania: dzień 1 – 10:00–15:00, dzień 2 – 10:00–15:00, dzień 3 – 9:00 – 14:00
ul. Wylotowa 45 | www.blueandgreenhotels.pl
Hotel zlokalizowany jest w zachodniej części Kołobrzegu z dala od miejskiego zgiełku, pośród zieleni Parku Natura 2000, w pierwszej linii brzegowej morza. Sosnowy las, piękna piaszczysta plaża, szum fal, powiew morskiej bryzy, wielokilometrowe ścieżki rowerowe i deptaki- wszystko to na wyciągnięcie ręki.
Do dyspozycji gości jest basen z wodą ozonowaną, jacuzzi i zespół saun oraz salka treningowa
Pakiet A – 2 noclegi
Cena obejmuje: 18 godzin szkolenia, zakwaterowanie (2 noclegi),pełne wyżywienie
(3 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje, w tym jedna bankietowa, serwis kawowy),autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat i… NIESPODZIANKĘ.
Pakiet B – 3 noclegi
Cena obejmuje: 18 godzin szkolenia, zakwaterowanie (3 noclegi),pełne wyżywienie
(3 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje, w tym jedna bankietowa, serwis kawowy),autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat i… NIESPODZIANKĘ.
Pakiet C – bez noclegów
Cena obejmuje: 18 godzin szkolenia, wyżywienie (3 obiady, serwis kawowy, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat)
TERMIN ZGŁOSZEŃ DO 30 SIERPNIA!
lub do wyczerpania zarezerwowanych miejsc
grupa 4: 23-25 września 2024 r. – KOŁOBRZEG | ZGŁOSZENIA >>
grupa 5: 25-27 września 2024 r. – KOŁOBRZEG | ZGŁOSZENIA >>
W celu zgłoszenia się na szkolenie, proszę o wypełnienie 2 formularzy:
OBA FORMULARZE DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE EMPIRII:
grupa 4: 23-25 września 2024 r. – KOŁOBRZEG | FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE >>
grupa 5: 25-27 września 2024 r. – KOŁOBRZEG | FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE >>
W sprawach szczegółowych, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Gabriela Helińska – tel. 693 543 256;
e-mail: Nasz system jest chroniony przed spamowaniem, oraz robotami. Aby zapoznać się z pełną wersją serwisu, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.